יום שישי, 31 באוגוסט 2012

בלוג דיי 2012

מזל שאני קוראת אדוקה של פתיתים, אחרת הייתי מפספסת לגמרי.
זה הולך להיות הפוסט הכי מהיר שכתבתי אי פעם.

לבישול בזול נחשפתי לראשונה כשהפוסט הזה שלה פורסם ב-Xnet. הפוסט הראשון שלי עוד היה בעבודה וגיליתי שלמישהי כבר היה את הרעיון של לכתוב על המדע שמאחורי האוכל. למזלי, האינטרנט גדול מספיק בשביל כולם, ובישול בזול מתמקדת יותר בבישול, ובכן, בזול. כמה ימים אחרי זה יצא שפגשתי אותה, בנסיבות אחרות לגמרי, והתרגשתי מאוד לגלות שאנחנו מכירות. כתיבה קולחת ומצחיקה, מיכלאנג'לו מעורר השראה ומתכונים בזול- מה עוד מישהו יכול לבקש? By far הבלוג שאני הכי מצפה לכל פוסט חדש שלו.

אלכס ואקי מפרסמים כל יום פוסט קצרצר על אוכל. יש להם ספר באותו השם, והם כל הזמן עובדים על דברים חדשים. מחוברים לבישול מולקולרי, ונותנים רעיונות מלאי השראה.

בלוג המדע שמאחורי האוכל של ד"ר נעמי זיו. לכל מי שהגיע לבלוג שלי כי הוא מתעניין במה קורה מאחורי הקלעים, הבלוג הזה מומלץ ביותר.

תסלחו לי על השטחיות, כן? זה פשוט אחד הבלוגים הכי יפים שיצא לי לראות. התאמה בין אאוטפיטים מתצוגות אופנה למאכלים. כל כך יפה.

לאוהבי האוכל התאי. מודה אני ומתוודה, מעולם לא הכנתי כלום מהבלוג הזה (מרכיבים שקצת קשה למצוא בשילוב עצלנות אינהרטית), אבל אני יכולה שעות לקרוא ולהזיל ריר.

3 תגובות:

  1. יש בלוג תאילנדי- ישראלי שמקל קצת על מציאת המרכיבים והא יפייפה, מעורר תאבון ומדליק ביותר
    http://thai-food-blog.com/
    למקרה שאת לא מכירה...

    השבמחק
  2. תודה! ושמחה לפגוש בלוג-אח.
    נעמי

    השבמחק
  3. האמת שאם תרצי לאכול תאילנדי, הייתי מציע לעשות טיול מאורגן המבוסס על טהרת האוכל של תאילנד כולל כל המידע וההסטוריה, מדהים ביותר ושווה

    השבמחק